12 Kasım 2009 Perşembe

Canımsın Elektrik Süpürgesi

Bugün haftalık temizlik yapan Şarap Hanım'a yardımı bir gönül borcu bilip peşinde dolaşmamın ve ikinci ev hanımı rolünü üstlenmemin üzerinden geçen 3 haftayı törenlerle kutluyoruz! Evimizin emektarı, en sevdiğim varlık elektrik süpürgesinin başında mum yakıp dilek diledim bugün. Çok seviyorum elektrik süpürgesini. Onun halının üzerinde yaptığı muhteşem dans, Michael Jackson'ın moon walk dansının yanında solda sıfır kalır bence. Hele tuttuğunu koparan o erkeksi tavrı ile halının üzerindeki kırıntıları hüüp diye içine çekmesi! Of!!
Elektrik süpürgesi halının üzerinde kendi halinde ilerlerken herhangi bir kırıntı, çöp falan bulamıyorsa hüzünlenir ooowwww uwwww gibi sesler çıkarır ya, işte o an benim hüzünlendiğim andır! Yaşamak istemediğim andır! Ben böyleyim.
Her ne kadar vatanımdan binlerce kilometre uzakta olsamda ben, bir Türk kahvesine hayır demem, hemen pcyi kapatır çeker giderim o yöne doğru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder