11 Kasım 2009 Çarşamba

St. Martin's Day-miş

Koşuşturmacalarla dolu gün aslında Aziz Martin günüymüş. Öğleden sonra Şeb'le buluşup uzunca bi süre yürüdükten sonra -şeb bu uzunca süre yürüyüşün 1 durak olduğunu iddia ediyor- Prag biletlerimize ulaştık. Elimizde Prag biletleri geri dönüş yolundayız, dedim Şeb ben gelemiycem çay içmeye. Latern festivaline yetişmem lazımdır. Malum artık Avrupalıyız, çay içmem festivale giderim. O da tamam canum sorun deil, sen git ateşin etrafında Hristiyan adetlerini ölç biç değerlendir dedi. Eyvallah dedim. Bindim Ubahn'a. Eve geldim. Bi şeyler yedim. Hadiii hoopp çocukların yanına. Fenerleri alıp okula gittik. St. Martin ve Hz. Isa'nın karşılaşmalarını canlandırdı okuldakiler. Beyaz at vardı. Süper.
Sıcak şarap içtim. Kafam güzel.
Üstüne korku filmi izliyim de tam olsun.

Chuss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder